enova365 to zintegrowany i kompleksowy system ERP, który wspiera każdy obszar działania małych, średnich i dużych organizacji. Oprogramowanie ERP enova365 tworzone jest i rozwijane przez polskich ekspertów:
- ERP zawsze zgodny z aktualnymi przepisami kadrowymi, księgowymi oraz gospodarczymi,
- stały dostęp do nowych funkcji oraz aktualizacji systemu, które wprowadzają najnowsze rozwiązania oraz usprawnienia.
Co wyróżnia enova365 od innych oprogramowań ERP?
- bieżąca aktualizacja do zmieniających się przepisów prawa,
- możliwość korzystania z różnych urządzeń w obrębie tej samej bazy danych
- szerokie możliwości integracji z zewnętrznymi systemami (EDI, API oraz autorskie rozwiązanie enova365 Integrator),
- rozbudowane platformy komunikacyjne dedykowane różnym grupom użytkowników: Pulpit Kierownika, Pulpit Pracownika, Pulpit dla Klienta Biura Rachunkowego,
- duża elastyczność w tworzeniu własnych procedur.
Należymy do Sieci Autoryzowanych Partnerów Soneta od 17 lat. Odpowiadamy za dostarczanie innowacyjnego, zgodnego z przepisami oraz atrakcyjnego rynkowo systemu klasy ERP, w każdym oczekiwanym modelu, jak i przeprowadzanie zmian technologicznych i merytorycznych w ramach aktualizacji systemu. Zadaniem Autoryzowanego Partnera Soneta jest:
- dokonanie analizy przedwdrożeniowej, określenie potrzeb oraz wskazanie propozycji rozwiązań,
- transparentna wycena całej usługi,
- skuteczne wdrożenie, rozbudowa oraz serwis enova365, uwzględniające indywidualne potrzeby klienta,
- szkolenie i wsparcie klienta,
- sugerowanie rozwiązań umożliwiających dalszy rozwój.
Klient enova365 otrzymuje najwyższej jakości produkt oraz wiedzę i umiejętności Autoryzowanego Partnera. Uzyskuje z tej inwestycji wszechstronne usprawnienie i rozwój przedsiębiorstwa. W okresie gwarancji otrzymuje od producenta bezpłatne aktualizacje.
Soneta wspiera Autoryzowanych Partnerów w ich działaniach, stale podnosząc kompetencje poprzez:
- szkolenia handlowe i merytoryczne (podstawowe, zaawansowane, uzupełniające). Szkolenia są prowadzone stacjonarnie oraz poprzez platformę e-learningową, zakończone testami kompetencji,
- szkolenia z nowości,
- rokroczne konferencje programistyczne i wdrożeniowe,
- webinaria dotyczące zmian w przepisach,
- wsparcie merytoryczne konsultantów Autoryzowanych Partnera,
- Bazę Wiedzy Soneta, czyli zbiór informacji dotyczącej dokumentacji technicznej, programowania, instrukcji wdrożeniowych oraz wszystkich materiałów edukacyjnych w jednym miejscu.